• VV Barneveld fors onderuit tegen sterk SP Teuge

Barneveld had in de seizoensopening niets in te brengen tegen Teuge, dat de gehele wedstrijd de regie in handen had en na een 0-4 voorsprong bij de rust met 0-5 zegevierde.

De openingstreffer viel in de 12e minuut. Doelman Remon de Vlieger had al een paar goede reddingen verricht maar was kansloos bij de inzet van Ruben Wientjes; 0-1. Barneveld kon daarna alleen maar tegenhouden en kwam niet aan aanvallen toe. In de 19e minuut verdubbelde Frank Boers de voorsprong; 0-2. Eerst in de 40e minuut kreeg Barneveld de eerste mogelijkheid. Het schot van Adem Sanli ging voorlangs. In de resterende tijd tot de rust voerde Marco Bouwmeester met twee doelpunten de voorsprong op naar 0-4.

In de tweede helft was de wedstrijd iets meer in balans. Barneveld kreeg wat mogelijkheden, maar meer dan hoekschoppen leverden die niet op. Met een kopbal bepaalde Berend Pas in de 72e minuut de eindstand op 0-5.

Bron: Barneveldse Krant

rfwbs-slide