• Door een geweldige wedstrijd te spelen hebben de jongens van v.v. Barneveld het voor elkaar gekregen om te promoveren naar de 3e klasse van het zaterdagvoetbal.

De thuiswedstrijd werd helaas verloren in Barneveld met 2-3, waarna onze jongens met 2 bussen vol met supporters naar Excelsior Zetten zijn gegaan om orde op zaken te stellen. VVB startte scherp en al in de 16e minuut kon Iliass el Arrass de 0-1 maken. Voor rust wist Delcio José de voorsprong nog te vergroten naar 0-2.
    Na rust trokken Sanli en verdediger Juliën Luhulima de stand nog op naar 0-4 en was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld. Zetten wist nog een paar kansen te creëren waardoor de stand nog 1-4 werd; echter kon Elmeris Avdic het tegen het eindsignaal afronden op 1-5 waarna het feest kon beginnen!