• Opening kunstgras

Beste leden,

Zoals jullie misschien al wel hebben gezien is er op dit moment veel activiteit op de club. Het trainen is weer begonnen (in aangepaste vorm weliswaar), door een aantal vrijwilligers wordt er veel werk verricht op het terrein en daarnaast is de gemeente actief bezig met de nieuwe fietsenstalling plus het kleine kunstgrasveld. Er gebeurd gelukkig weer van alles en het is goed om weer actie te zien op de club.

Zoals het bij de meesten wel bekend is wordt het kleine kunstgrasveld vervangen door een nieuwe onderlaag, kunstmat en hekwerk. De nieuwe kunstgrasmat is voor de voetbalwereld een unieke ontwikkeling. Het is de eerste kunstgrasmat in voetballend Nederland zonder rubberen korrels en een met een nieuw ontwikkelde ondergrond.

Al het bovenstaande willen we niet zomaar voorbij laten gaan, daarom is er op zaterdag 10 april om 13.00 uur de overdracht van het kunstgrasveld en dus ook de opening.

Er zal informatie zijn over het nieuwe kunstgrasveld en een demonstratie door het derde zaterdag elftal.

Heb je belangstelling, zeker als lid van de club, dan ben je van harte welkom op zaterdag 10 april om 13.00 uur.

Namens de TC senioren en jeugd.

rfwbs-slide