• Nieuwe maatregelen coronavirus

Afgelopen maandag heeft de overheid nieuwe maatregelen genomen aangaande het coronavirus.

Het positieve aan dit nieuws is dat we nog steeds mogen trainen en voetbalwedstrijden spelen!

Voor de komende 3 weken (m.i.v. 29 september - 18.00 uur) is er geen publiek meer toegestaan bij wedstrijden en trainingen en is de kantine gesloten.

Verder blijven de regels die sinds 1 juli gelden van kracht, denk aan de 1,5 meter regel, heb je klachten blijf thuis, probeer drukte te vermijden en was vaak je handen.

De kleedkamers blijven voorlopig open echter wanneer de regels niet voldoende worden opgevolgd zullen we deze alsnog moeten sluiten.

Er is een corona commissie gemaakt die zich bezig zal houden vragen en/of opmerkingen vanuit vereniging. Je kunt deze bereiken op corona@vvbaneveld.nl

Belangrijkste aandachtspunten;

Geldt het verbod op toeschouwers bij zowel wedstrijden als trainingen?

Ja. Het verbod op toeschouwers geldt voor alle sportactiviteiten.

Mogen ouders naar wedstrijden en trainingen van hun kinderen komen kijken?

Nee. Dat mag vanaf 29 september niet meer.

Ik rijd mijn kind (t/m 17 jaar) naar uitwedstrijden. Ben ik dan een toeschouwer?

Nee. Bij uitwedstrijden van jeugdleden t/m 17 jaar vallen de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding en mogen kijken naar de wedstrijd.

Ik rijd mijn kind (t/m 17 jaar) naar een training of thuiswedstrijd. Mag ik blijven kijken?

Nee. Als uw kind sport op de eigen sportaccommodatie, wordt u als toeschouwer gezien en mag u dus niet kijken.

Voor meer veel gestelde vragen en overige info zie onderstaande de website van de KNVB:

Met vriendelijke groet,

het bestuur