• Corona update

Zoals iedereen inmiddels wel heeft gehoord zijn de corona maatregelen per 1-7 door de overheid verder versoepeld. Zo mogen nu alle leeftijdscategorieën weer voetballen zonder 1,5 meter afstand, (oefen)wedstrijden zijn weer toegestaan en ook bezoekers zijn weer welkom op de accommodaties. Dit alles wel onder strikte voorwaarden, om alles veilig en coronaproof te laten verlopen. Zo hebben we bijvoorbeeld de krukken aan de bar weggehaald en staan er minder stoelen en tafels.

Kantine/kleedkamers:
    De kantine en kleedkamers zijn normaal gesproken tijdens de zomerstop gesloten.
    Een aantal elftallen heeft aangegeven graag door te willen trainen en hierbij ook gebruik te willen maken van de kantine.
    Dit is toegestaan maar men moet zelf voor een vrijwilliger zorgen die weet hoe hij moet openen/sluiten.
    Bij de ingang van de kantine staat een tafel met ontsmettingsmiddelen, maak hier gebruik van.
    Verder willen we jullie vragen om zoveel mogelijk te pinnen en de algemene regels van het RIVM te volgen.
    De kleedkamers zullen voor de groepen die willen door trainen gesloten blijven.

Onderhoud:
    De afgelopen periode zijn verschillende vrijwilligers bezig geweest. Het schilderwerk is inmiddels afgerond en ziet er keurig uit!
    De gemeente heeft het groot onderhoud aan de velden afgerond waarbij o.a. de onderlaag van de slechte hoek van veld 2 is vervangen.
    Enige tijd geleden hebben we een glasvezel aansluiting gekregen en momenteel wordt de laatste hand gelegd aan het nieuwe netwerk.
    Hierbij zijn veel oude kabels verwijderd en nieuwe kabels aangesloten.
    Verder zijn we van plan om het huidige terras te vergroten door ook een terras te maken aan de kant het hoofdveld.

Contributie:
    De afgelopen maanden hebben alle spelende leden 50% korting gehad op de contributie. We hebben hier veel positieve reacties en dat is iets waar we best trots op zijn.
    Vanaf augustus gaan we weer de normale contributie bedragen in rekening brengen.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat graag.

Met sportieve groet,

Bestuur VVBarneveld