• Vandaag bereikte ons het trieste bericht dat jeugdtrainer en voetballend lid Tom Crowley ons is ontvallen op 41-jarige leeftijd.

Twaalf jaar geleden kwam er vanuit Engeland een jongen voor zijn liefde van zijn leven naar Barneveld toe. Al snel had hij de weg naar VV Barneveld gevonden en werd hij opgenomen in een vriendenteam VVB Drier ( zaterdag 3)

De liefde voor VVB kwam snel.  Nadat zijn zoon ging voetballen was al snel de keuze gemaakt om trainer te gaan worden. Eerst van een ander team waarbij duidelijk werd dat Tom een passie had en dat was voetbal. Tijdens de trainingen was hij gedreven en wilde hij alles op alles zetten om zijn spelers beter te maken.

Afgelopen juni kwam het vreselijke bericht dat Tom ernstig ziek was, dokters hadden op dat moment weinig hoop. Maar Tom had die hoop wel, hij wilde zo graag.  Een half jaar lang heeft hij de JO10-2 onder zijn hoede gehad. Hoe slecht het ook met Tom ging hij was aanwezig om training te geven of te coachen tijdens de wedstrijd.  Samen met zijn zoon met  voetbal bezig zijn. De energie en de verhalen die dat opleverde werden mee naar huis genomen, zodat er thuis ook volop genoten kon worden. Zelfs toen het werken niet meer ging, bleef Tom komen om zijn jongens te trainen en aan te moedigen of het nu jo10-2 was of zaterdag 4 Tom kwam wanneer hij kon.  Tot de winterstop in 2017 heeft Tom op het veld gestaan, helaas ging het na die tijd snel minder goed.

Tom we hebben van je genoten van je inzet, humor, fanatisme en liefde voor de club.

Anna, Max en Lilly You'll never walk alone