• Sponsoring

• v.v. Barneveld vindt het belangrijk dat iedereen kan meedoen en dat de drempel om te sporten zo laag mogelijk is. Dat is alleen mogelijk dankzij tientallen betrokken (lokale) bedrijven die ons steunen. We verwelkomen ook jou graag als sponsor.

Welke sponsoring past bij uw bedrijf?
    Of je nu als zzp’er het team van uw zoon of dochter wilt sponsoren of als landelijke speler de bekendheid in de regio wilt vergroten; v.v. Barneveld biedt voor ieder bedrijf passende sponsormogelijkheden.

Een greep uit de mogelijkheden:

• Diverse sponsorpakketten
      • Hoofdsponsor
      • Topsponsor
      • Subsponsor
      • Vrienden van v.v. Barneveld
    • Vermelding bij wedstrijdaankondiging in de Barneveldse Krant
    • Reclamebord of -doek langs het veld
    • Reclame op schermen in de kantine
    • De sponsoring van een wedstrijdbal
    • Teamsponsoring (wedstrijdtenues)

Kijk voor uitgebreide informatie over de sponsoring van v.v. Barneveld eens in onze sponsorbrochure. Natuurlijk staan we ook open voor nieuwe vormen van sponsoring.

Als dank voor jouw maatschappelijke betrokkenheid bieden we – naast een plek op één van onze shirts of reclameborden – ook de mogelijkheid om onze accommodatie te gebruiken voor bijvoorbeeld teambuilding, een sporttoernooi voor jouw medewerkers of besprekingen in onze recreatieruimte. We zoeken graag samen met jou naar een win-winsituatie!

Zullen we een keer samen een kop koffie drinken om te kijken wat bij jouw bedrijf past? Je kunt een afspraak maken via pr@vvbarneveld.nl

rfwbs-slide